14 mars 2011

Istället för att blogga...

Det var så länge sedan jag bloggade nu att jag hade glömt hur man hittade hit. Efter flera försök fick jag helt enkelt googla bloggens namn. Som jag turligen kom ihåg :-).
Jag kanske inte sagt det tidigare, men jag har ett av världens roligaste jobb. Ibland måste det få ta över mina andra grejer, som att blogga. Så här har mina senaste veckor sett ut på ett ungefär:

Resarch. Diskussioner. Planering. Visioner.
Samtal, sms, mejl, sms, samtal, fax, Jo, det finns!
Deadlines. Rapporter. Telefonmöten. Generalrepetitioner.
Skriva, läsa, fråga, tänka, uppdatera webb. Ja, jag minns, jag minns!

Lång dags färd mot natt, En dåres sånger, introduktioner.
Yamato, Vi betalar inte! Vi betalar inte! Blottad. Talangjakten.
Ensam rävhane. Utrensning. Klubb East'n'bul. Vita hästen. Hemliga höstproduktioner.
Manus. Utkast. Kollationering. Publikgenomdrag. Måste se första akten.

Fotografering. Filminspelning. Samspel. Presstext. Är alla fakta rätt? Skulle vilja gå på bio.
Programblad. Skriva, be om texter, redigera, motivera. Välja bilder. Gå hem.
Utkast ett. Utkast två. Utkast tre. Korr ett. Korr två. Slutkorr...Slutkorr tio.

Premiär. Premiär, Premiär. Förbereder för nästa säsong. Nästa fina supernova.
Målgrupper, medieval, strategier. Hehe, Å, vilka roliga produktioner, I love them!
Fritid? Jadå. Plugga photoshop och indesign. Kärt besök, träffa vänner. Sova.


.

Inga kommentarer: